بالا 5 آمار در مورد FSGS بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بالا 5 آمار در مورد FSGS بیماری کلیه

بیماری کلیوی FSGS اشاره به فاصله کانونی اسکلروز گلومرولی سگمنتال. اگر یک فرد فقط با این بیماری تشخیص داده، من فکر می کنم این مقاله مفید است برای او و یا او را برای پیدا کردن پنج عامل FSGS بیماری کلیوی.

بالا 1: ویژگی های FSGS

این بیماری کلیوی در کودکان و نوجوانان در افراد مسن شایع تر است. اگر چه این بیماری می تواند هر دو مردان و زنان تاثیر می گذارد، تعداد مردان مبتلا است کمی بالاتر از زنان می باشد. اگر آن را در میان کودکان اتفاق می افتد، FSGS بیشتر احتمال دارد که این شکل از سندرم نفروتیک.

بالا 2: FSGS علل

با توجه به علل، FSGS را می توان به FSGS FSGS اولیه و ثانویه تقسیم شده است. اگر چه عامل بیماری زا از FSGS اولیه مشخص نیست، به یک عامل ارثی بسته و رخ می دهد لینک سندرم عمدتا نفروتیک. FSGS ثانویه معمولا به بیماری های عفونی مانند HIV، آسیب سم، از دست دادن نفرون، اختلال ایمنی هومورال نسبت داده، و غیره.

صفحه 3: FSGS تا به برخی از تمایل ارثی

FSGS است به طور معمول نمی یک اختلال ارثی، اما وراثت نقش مهمی در ظهور این بیماری ایفا می کند. ما تجمع خانوادگی نامیده می شود. چه چیزی بیشتر، FSGS نیز مبتلا به اختلال ایمنی بدن همراه است، به دلیل وجود کمپلکسهای ایمنی در کلیه خود را.

بالا 4: درمان FSGS پیچیده است

اگر خوشبختانه، برخی از بیماران مبتلا به FSGS می تواند بهبودی کامل خود به خود دریافت کنید. با این حال، در بسیاری از موارد، آن را بسیار دشوار است برای درمان FSGS است. در حال حاضر، استروئیدها، داروهای سرکوب کننده ایمنی، سلول های بنیادی پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی، و غیره، معمولا برای درمان FSGS بیماری کلیوی استفاده می شود.

بالا 5: نرخ عود FSGS بالا است

هنگامی که FSGS پیشرفت به مرحله نهایی، بیماران ممکن است برای پیوند کلیه توصیه می شود. با این حال، میزان عود FSGS بسیار بالا است، بنابراین بیماران می توانند به دیالیز دوباره پس از پیوند کلیه بازگشت.

بالا برخی از عوامل از بیماران مبتلا به FSGS بیماری کلیوی. امیدوارم این اطلاعات می تواند برای شما مفید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، خوش آمدید با ما تماس بگیرید

 





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، FSGS بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: